Kategorijos / Gamintojai

Prenumeruoti

Galima atšaukti naujienas bet kuriuo metu.

Naujienos ir straipsniai

2013-04-18 Graži ir stangri krūtinė

Graži krūtinė – kiekvienos moters svajonė, ypač šiltuoju metų laiku, kuomet norime pasipuikuoti plačia iškirpte. Straipsnyje rašoma apie tai, ką privalo žinoti kiekviena moteris, besirūpinti savo grožiu bei sveikata.

Taisyklinga laikysena


Gera laikysena kelia krūtis aukštyn, todėl stenkitės ištiesti stuburą, spustelėti pečius žemyn, įtraukti pilvą, kadangi krūtinė tokioje padėtyje iš karto pakyla. Taip pat atpalaiduojami krūtų audiniai, nes kai viršutinė kūno dalis tiesi, krūtys remiasi į šonkaulius ir netįsta žemyn. Nesitikėkite, kad susikūprinimas leis paslėpti per dideles ar per mažas krūtis.

Kas kenkia krūtims?


•  Netinkama liemenėlė. Reikėtų atidžiai rinktis liemenėlės dydį ir formą, kad liemenėlė neveržtų krūtų, bet taip pat nebūtų laisva. Taip pat liemenėlė turėtų būti pagaminta iš natūralių medžiagų – iš medvilnės arba iš šilko, tada oda kvėpuos ir neprakaituos.
Dietos arba badavimas. Kuomet riebalų audinys per greitai suardomas, oda suglemba. Liesėti reikia iš lėto, normaliai maitinantis, sportuojant.
•  Saulė. Krūtinės oda, kuri yra ne mažiau jautri nei veido oda, nuo saulės ypač greitai darosi negraži. Atsiranda raukšlės tarp krūtų, o iškirptėje pasirodo pigmentinių dėmių. Todėl negalima per ilgai būti saulėje, bei privalu išsitepti kremu, apsaugančiu nuo saulės.

Kas gražina ir stangrina krūtinę?


Šaltas vanduo. Jis gerina kraujotaką, palaiko kraujagyslių ir audinių elastingumą, odos stangrumą. Kas rytą švelniai pamasažuokite krūtis ne per stipria vandens srove.
Šalto vandens masažas. Veiksmingas masažas su specialiu dušo šepečiu ar kempine. Masažuokite žiediniais judesiais ir tokiu būdu suaktyvinsite kraujotaką.
•  Masažas rankomis. Delnais ir pirštų galiukais masažuokite krūtinę sukamaisiais judesiais nuo paž1stų iki centro aukštyn ir žemyn.
Masažas ledo kubeliais. Masažuokite krūtinę  ledo kubeliais – taip pakelsite krūtinės raumenų tonusą ir oda bus elastingesnė.
Specialūs preparatai. Tai kremai, losjonai, kaukės, geliai, kurie pasižymi stangrinančiomis savybėmis. Rinkitės specialius preparatus krūtinei – oda bus gražesnė, stangresnė, sumažės strijų rizika.
•  Krūtinės raumenų stiprinimas. Paprasta ir veiksminga: prieš krūtinę tarp stačių delnų suspausti vidutinio didumo kamuolį, suskaičiuoti iki aštuonių, atleisti. Kartoti 5-8 kartus per dieną. Taip pat puiki profilaktikos priemonė – sportas, susijęs su krūviu pečių srityje. Tai – plaukimas, tenisas, tinklinis arba tiesiog kasdieniniai atsispaudimai.
Subalansuota  mityba. Įtraukite į racioną produktų, kuriuose yra vitaminų A, E ir C, pavyzdžiui, morkų, citrusinių vaisių, persikų, bananų, žalių daržovių (špinatų, salierų, šviežių žalumynų).