Kategorijos / Gamintojai

Prenumeruoti

Galima atšaukti naujienas bet kuriuo metu.

Naujienos ir straipsniai

2012-12-20 Sveika mityba per šventes



    Dažniausiai per šventes visi valgo tiek, kiek telpa ir nesuka sau galvos dėl kelių papildomų kilogramų. Tačiau kam juos priaugti, jei po to teks numesti? Švenčių metu laikykitės kelių paprastų taisyklių, kurios leis jaustis puikiai švenčių metu ir po jų.



1. Reguliari mityba. Šventės dienomis reikėtų reguliariai maitintis. Nelaukite vakaro tuščiu skrandžiu, nes tokiu atveju gresia persivalgymas.
2. Ragaukite. Rinkitės kokybę vietoj kiekybės. Geriau paskanauti visų patiekalų po šaukštą, negu privalgyti daug tik kelių rūšių maisto.
3. Pajuskite malonumą. Valgykite lėtai ir ramiai. Susikoncentruokite tik į maistą, nes taip geriau pajusite maisto skonį ir jo teikiamą malonumą.
4. Gėrimai. Nepiknaudžiaukite sultimis, kompotais, kisieliumi, nes tai taip pat maistas, turintis daug kalorijų. Be to, šie gėrimai skatina apetitą.
5. Vaisiai. Pradėkime valgymą nuo vaisių, kadangi jie greitai virškinami. Po 15-20 minučių galite pradėti valgyti mėsos ar silkės patiekalus.
6. Venkite riebalų. Maisto ruošyboje naudokite kuo liesesnius produktus. Svečiuojantis pas gimines ar draugus taip pat rinkitės liesesnius patiekalus. Taip išvengsite persivalgymo ir nebūsite apsunkę.
7. Saldumynai. Nevalgykite saldumynų tuščiu skrandžiu, nes iškart po to norėsite kito maisto. Tortą ar pyragą valgykite mažais gabaliukais. Naudokite desertines šakutes, o ne šaukštelius, nes taip geriau pajusite saldėsio skonį.
8. Vieta. Maistas nėra toks aktualus, kuomet jis nėra matomoje vietoje. Stenkitės skanėstus laikyti mažiau matomoje vietoje.
9. Alkoholis. Venkite alkoholio vartojimo, kadangi jis turi daug kalorijų.
10. Aktyvumas. Švenčių metu nesėdėkite visą laiką prie stalo, bet pajudėkite. Sugalvokite įdomių žaidimų. Tokiu būdu pamiršite maistą.
11. Lauktuvės. Į svečius neškitės ne įprastus saldumynus ar pyragą, bet vaisius, riešutus ar pačių gamintą lengvą užkandą.

Nepamirškite gerti daug arbatos, kuri gerina virškinimą.

 

Imbierinė arbata su mėtomis ir citrinų žievele APOTHEKE BIO

Ekologiška, gaivi, aromatinė žolelių arbata pakeliuose.  Imbieruose esančios aktyviosios medžiagos gali turėti teigiamos įtakos virškinimui, kraujo cirkuliacijai, organizmo valymui. Imbieras yra labai populiarus dėl savo savybių sušildyti žmogaus organizmą.

 

Vaisinė arbata su laukiniais čiobreliais APOTHEKE BIO

Gerai subalansuotas žolelių ir vaisių mišinys pagyvina ir atgaivina organizmą dienos bėgyje. Laukiniai čiobreliai suteikia arbatai malonų skonį ir aromatą. Arbata gali padėti palaikyti virškinimą ir veikti raminamai.

                                 Arbatų ieškokite ŠIA NUORODA.